5 Mayıs 2014 Pazartesi

Hediyeleşme Etkinliği






                     Öznur'un Dünyası'nın düzenlediği Hediyeleşme Etkinliği'nde  ''Yaşam İzi'' adlı bloğun sahibi arkadaşım ile eşleşmiştim. Blogger arkadaşımın hediyesi hafta sonu elime ulaştı.Ancak  bugün fırsat bulup gönderdiği hediyeleri sizlerle paylaşabiliyorum. Özenle seçtiği banyo havlusu takımı ve banyo koku setini zevkle ve keyifle kullanacağım. Yazmış olduğu notu da diğer anılarımın arasında saklayacağım.(Benim hediyelerim ise henüz Gamze Esra'ya ulaşamadı. Kendisinin taşınma durumu söz konusu olduğu için ayın 11'inden sonra adres bilgilerini alıp kendisine ulaştıracağım.Kolaylıklar gelsin......)
                    Sevgili Gamze Esra,sana hediyelerin için; sevgili Öznur sana da böyle bir etkinlikte bizleri buluşturduğun için kocaman teşekkürler.......Sevgiler......








6 yorum:

  1. çok güzel görünüyor hediyelerin sağlıkla en güzel günlerde kullan inşallah... Gamze'ninde kesesine bereket

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok güzeller.....teşekkürler....

      Sil
  2. çok cici hediyeleriniz güle güle kullanın :) bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim......Ziyaretinize geldim,gördüm,izleyiciniz oldum....:)

      Sil
  3. Güle güle kullanın Hilal Hanım...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil